Quick update

Sitter i mitt sovrum där jag inte "bott" på flera veckor, eftersom jag flyttade till husvagnen direkt då vi kom hem från semestern, men efter ett tag blev det för kallt där på nätterna så nu har jag flyttat till gäststugan. Rättare sagt i förrgår natt flyttade jag dit.
De senaste dagarna har jag nästan bara suttit i husvagnen (lagomt varmt där inne på dagarna) och spelat GTA San Andreas, ätit mig fet på godsaker och varit allmänt isolerad från omvärlden ;)
Nu sitter jag här och dunkar Ozzy Osbourne på högsta volym, ganska jävla nice ska ni veta! Massor med kärlek till den mannen <333333

Hellraiser
Mama I'm Coming Home
Mr. Tinkertrain
Let Me Hear You Scream
Mr. Crowley
Crazy Train



Postat av: Yohanna ♡

Åh GTA San Andreas är så sjukt roligt! :D

2011-08-15 @ 20:55:28
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?