Bädd bädd bädda sääääng (8)

Huuuh, mamma tvingar mig att bädda sängen själv... Inte okej! Det är så jävla jobbigt att bädda min säng för det blir alltid cp när jag gör det .__.
Men aja, det måste ju göras så lika bra att sätta igång.

Imorron hoppas vi på mirakel och under och allt som ger tur. Älskade lilla Josse ska hjälpa mig med en lite personlig och svår sak som jag hoppas går som planerat. Usch, är nervös nu jag... Men ja tur att Josse ska hjälpa till :) <3

Ska ta mig ett glas cola nu sen bädda sängen som sagt och sedan läsa och lyssna på musik. Imorron blire sista skoldagen för veckan och jag har bara 3 lektioner (y)
Typ 2 timmars musik eller HK, vet inte vad jag har än (olika grupper), 1 timme och 20 minuters lunch/lunchrast, franska sen engelska. Sedan hem. HEEEELG! (y) :D





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?