Prao; Dag 3!

Idag eldade vi kartonger hela förmiddagen! Vi kom till Boda Borg runt 9-tiden och då bar vi ut kartonger ur skjulet vid parkeringen, bar dom till grillplatsen och eldade. Vi blev klar runt 11-tiden så ja, ungefär två timmar tog det att elda allt. Men kul var det. Halv 11 kom Camilla (en praktikant som jag tror ska börja jobba där om ett tag) ut med lite fika till oss. Kexchoklad och festis, för att vi jobbade så hårt. Vi var sjukt trötta och svettiga när vi kom in efter eldningen ska ni veta!
Aja, lunch kl. 11 då, jag hade med mig makaroner och kassler, mums! c:
Sedan bytte vi lite affischer lite här och där i huset och sedan sprang vi i banorna och så. Som vanligt. Haha, men det var kul. Vi fick sluta tidigare också, eftersom mina föräldrar skulle till stan på eftermiddagen så kunde ingen hämta mig vid 17-tiden. Så vi slutade 13:35, så jag skulle hinna gå bort till konsum och ta "3-bussen" hem. Och nu undrar ni säkert varför jag gick från praoen innan kl. 14 för att ta en buss som går kl. 15? Men det är för att det tar ungefär 35-40 minuter att gå från Boda Borg till konsum, så jag kände att jag borde gå i god tid.
Chrille slutade också tidigt då, men han väntade på Ånge-bussen vid mentalet.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?