Prao; Dag 1!

Började väl med att jag åkte ner till THR med mamma och mötte upp Chrille, sen gick vi iväg bort till Boda Borg och där blev vi uppmötta av våran "handledare" Katarina (:
Sedan fick vi gå upp till det gamla "mentalsjukhuset" eller vad det nu är för nåt (iaf så var det där jag var på konfaläger för några månader sen, remember?) och hjälpa Jenny (städerskan) att bädda alla sängar, bära in blommor och blomjord in i den stora bastun, och så fick vi bära in en säng från nedervåningen upp till rum 18. Efter det satt vi och pratade med Jenny en stund innan vi gick ner och åt lunch i äventyrshuset. Efter det så fick vi springa i banorna och kolla så att allting funkade som det skulle, om stämplarna fungerade osv (:
Vi fick hjälpa ett gäng som bestod av en mamma, pappa, dotter och son för dom fick problem i första rummet av Sports. Haha, och när dom berättat det så sa Katarina fort att Chrille och jag skulle gå upp och kolla så det funkade, så vi visade dom hur man skulle göra. Sen gick vi lite mer i banor själva och hade kul och så.
Då och då stannade vi och köpte typ godis och sånt i kiosken också. Jag köpte 3 godisremmar (Chrille fick en), två drickor (Sprite till Chrille och cola till mig) och en kexchoklad (:
Bild från idag, som Katarina lagt in på Facebook! (totaldiggar Chrilles piercingar...)


Postat av: Tanja

Wow!!! Chrille på kort!! :o De ser man inte ofta ;)

2011-04-11 @ 18:33:28
URL: http://pappskallens.blogg.se/
Postat av: bellson

hej vem tog bilden?? hur lyckas du att ta bild på chrille??

2011-04-11 @ 19:07:41
URL: http://bellson123.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?