Tråååk :/

Heej bloggen och alla läsare :P
Onsdag idag då, och det innebar ju skola för min del... var faktiskt ganska kul idag, :P
Hade matte, språk (franska), engelska, lunch, svenska och sen skulle vi egentligen ha SO men då var det inställt för hela högstadiet (6-9) skulle upp till idrottshallen och lyssna på några killar från Sundsvalls Dragons basketlag som skulle prata.
Dagen gick fort och det var ju bra :D

Sen när man kom hem så gjorde jag en macka med kalkon, mums, sen sprang jag så fort jag kunde raka vägen till farmor och farfar eftersom farfar kom hem från sjukhuset idag! :D ♥♥
Så när jag kom in i deras hall såg jag farfar vid köksbordet och jag sprang dit så fort så jag nästan ramlade :P
Har saknat farfar otroligt mycket!

A, men sen gick jag hem, åt middag och sedan åkte mamma och jag till THR och handlade lite grejer som jag ska ha med mig på konfalägret på fredag :]
Vi ska åka till Rissna, utanför Östersund, och vara där tills på söndag morron/förmiddag. Jag ska dela rum med Jossan och Johanna
Det ska bli kul! :D
Sen på söndag när jag kommer hem blir det väl att bara att slappa och ta det lugnt innan det är skola på måndag.
Sen är det tisdag. 28 september. Och nej, ingen kan ju nånsin gissa vad som är speciellt med den dagen! (a)
GRATTIS TILL MIG DÅRÅ!

Menmen...
Just nu sitter jag här och chattar med Oliver, dricker o'boy, lyssnar på musik och skriver dethär :P
Funderar på att slå på en film och fika lite medans jag tittar på den. Vet nt riktigt.
Men jag ska iaf kolla runt lite på internet nu sen får vi se vad som händer.

Ha det bra, sköt om er!
Herrå!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?