Hemma igen

Hejhej!
Idag har jag varit i stan med mamma då :P
Farmor följde också med men vi släppte av henne på sjukhuset eftersom hon skulle hälsa på farfar...

Sen åkte mamma och jag till Birsta, gick in på IKEA och kollade på kontorsstolar åt mig, och vi köpte en jättenygg och bekväm stol som jag blev kär i direkt! ♥
Sedan gick vi in på Birsta City och mamma köpte leggins, tights, strumpor och nerdglasses åt mig!! :D
Överlycklig...? JA! :P

Nu sitter jag här och äter godis och lyssnar på låtar från Camp Rock 2. Dock lyssnar jag från YouTube eftersom jag nt hade några pengar med mig till stan så jag kunde tyvärr nt köpa soundtracket :(
Men jao, får väl hoppas på födelsedagspresent istället ;)
10 dagar kvar!!!

Nu ska jag upp på vinden och leta efter en handväska som mamma ska låna ett tag tills hon köper en ny väska eftersom hennes gick sönder idag. Dragkedjan på ett av facken gick sönder.

Hörs senare.
Hejdå!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?