STRUL ♥

Heej bloggen!

Imorse var jag hos tandläkaren och lagade 2 hål... Och jag förvånade mig själv, eftersom jag nt tog nå lugnande grejs innan!!! :o
Det har aldrig hänt förut, men jao, nån gång ska ju vara den första, och nu när jag blivit 14 år måste jag ju börja "växa upp" X'D
Men annars gick det ju bara kanonbra! Fick en bedövnings-spruta också innan dom började borra osv. Det kändes nt så mycket! :D

Efter att vi var klar kunde jag knappt prata, och ännu värre; jag kunde nt äta!!! :o
Och jag som var så smart och skippade frukosten innan jag åkte iväg till tandläkaren, blev ju äckligt jävla hungrig när jag låg i tandläkarstolen... :/

Så när jag kom hem så la jag mig i mammas och pappas säng och tittade på tv och gjorde massa grimasher (stavning?) med ansiktet så bedövningen skulle lossna. Jag såg nt klok ut när jag gjorde det! X'D
Bedövningen släppte runt 13-tiden och då kunde jag äntligen äta! Det vart 2 limp-mackor med kalkon ♥
Och sedan åt jag en Marabou chokladkaka och kollade på Strul med Björn SkifsSF-kanalen!! :D

Nu ska jag ta och dricka nånting... Jag har ju inga problem med att dricka eller äta (förutom att det gör lite ont i käken när jag tuggar, pratar eller bara öppnar munnen) men problemet är att vi nt har nåt gott att dricka :o
Aja, det löser sig!

Herrå!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?