Yeah, the bad boys, are always catching my eyes... <3

Jag fryser som fan! Nån som kan komma hit med sommar, sol och värme? (a)
Eller så kan ni köpa denhär åt mig ^^ ♥

Igår var jag i stan med Bellson, Jossan och Issa. Det var helt jävla awesome! :D
Köpte julklappar till mamma, pappa, brorsan och farmor. Skulle ha köpt till farfar också men hann tyvärr nt med det eftersom vi skulle åka hem precis när jag skulle gå och leta efter något åt honom.
Iaf, vi kom till stan runt halv 4 kanske, så mötte vi upp Issa där, och sedan gick vi in på IN och letade julklappar då. Hittade en perfekt julklapp till mamma där inne ;)
Sedan gick vi iväg till Barista och Jossan köpte (med Bellsons pengar) varm choklad och lussebullar. Issa köpte också varm choklad. Jag köpte ingenting där! XD
Sedan gick vi till Clas Ohlsson. Eller som Bellson sa; Carl Ohlsson!
Där inne hittade jag julklappar till pappa och brorsan. Fast det tog ju ett tag, gick igenom hela jävla affären innan jag hittade nåt. Sedan betalade jag och sedan gick vi tillbaka till IN. Köpte en grön långärmad tröja med såndär konstig "hängande" krage på till farmor. Btw, anledningen till att jag bara avslöjat farmors julklapp i dethär inlägget är för att mamma läser min blogg och pappa brukar kika in lite då och då. Och med brorsan vet man aldrig. Farmor däremot, fattar ingenting av detta. Hon vet knappt hur man går in på internet (Y)
Menmen, innan vi åkte hem från stan så käkade vi på donken. Jag åt en portion pommes-frittes. Fast Issa och Jossan snodde typ halva -.-'
A, skit samma.

Imorron ska jag på julskyltning i Fränsta med Wille, Bellson och Johanna :D ♥
Grymt kul det kommer bli, ju ^^

Men nu ska jag  titta på 2½ mänYouTube och fika lite :)

HERRÅ :D


Det är ju helt sjukt hur mycket jag saknar och älskar er, ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?