Och jag som gått och varit nervös hela veckan...

...för att jag ska till tandläkaren idag kl. 15:00, och jag har hela tiden trott att jag ska laga 2 hål, men tydligen ska jag bara dit och kolla tänderna! :D
Hahah, gått och varit nervös i onödan då, menmen, hellre nervös av fel anledning än avslappnad för rätt anledning. Elr vänta, dedär blev fel, X'D

A, skit samma :P

Jag ska klippa mig på onsdag!! O.o
Men jag vet nt hur jag ska klippa mig... jag känner mig för tillfället lite galen så jag vill faktiskt ha en lite galen frisyr. Ge mig förslag!!

På fredag kanske jag ska ha halloween party, som för det mesta beror på dom som är bjudna. Om några av dom nt kan komma så får jag nt ha fest för mamma. Sämst.
Menmen, jag tror nog att dom kommer allihop, har ju faktiskt bara bjudit 5 pers eftersom vi knappt får plats fler uppe i stugan.
Älskling ska komma ♥ :')

Menmen, nu ska jag ta och klä på mig, äta nånting och sedan borsta tänderna innan jag drar till tandläkaren ^^
Vi hörs nånting senare ikväll.

Herrå :D


Oliver har smittat mig med beroende av denna väldigt japanska låt, ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?