Tisdag, kl. 17:12 ! :)

Hejhej bloggen och alla läsare. Tänkte bara skriva ett snabbt och kort inlägg nu innan jag drar iväg till TV-rummet och glor på TV en stund :)
Ja, jag ska väl börja med att sammanfatta min dag idag;

Vaknade av att mamma höll på att gapa och skrika till mig och brorsan att vi skulle kliva upp och äta frukost -.-
Åt frukost och tjafsade med brorsan om allt och inget
Checkade BDB, Facebook och bloggen dårå, och där måste jag få inflika att man blir så otroligt glad när man får kommetnarer som "Fin blogg", "Ha en bra dag" osv! :') ♥ (Ni som kommenterat liknande borde verkligen ta åt er äran!)
Duschade, fixade håret, borstade tänderna och for iväg till tandläkaren för att laga ett hål. Och nu när alla hål jag haft under året är lagade ska jag bara dit på en kontroll nångång i mars, sen är det väl ungefär ett år tills man ska dit igen (Y)

Nu blir det kexchoklad snacks, mjölkchoklad med daimbitar, coca-cola och Disney Channel för hela slanten :)
Ha det bra, ta hand om er och glöm nt att följa min blogg med BlogLovin' (ikonen sitter till vänster av bloggen).

Herrå ♥ :D

FAVORIT I REPRIS!!:



Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

2010-12-28 @ 20:15:01
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med och tävlar :D

2010-12-28 @ 23:28:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?