Mina julklappar 2010

Hej igen bloggen och åter igen, god jul! :)
Vi har nu ätit julmiddag och öppnat julklappar. Och klockan är bara 18:05!
Iaf, tänkte berätta för er vad jag fått i julklapp:

Av mamma, pappa och brorsan
Skoteroverall
Fribiljett Boda Borg
Ice Age 3D inkl. 3d-glasögon
Joker (Film, Björn skifs)
Strul (Film, Björn Skifs)
Hello Kitty kudde
Nallebjörn
Övrigt kategoriserat gosedjur
Hårddisk till vanliga datorn
Michael Jackson t-shirt (som jag har på mig nu <3)
Och så var det ju dendär julklappen som förgyllde hela kvällen och resten av mitt liv:
CANON EOS 500D (med tillbehör)!! <333333333 :D :D :D

Av farmor och farfar
500:-
Julkort

Otroligt tacksam för alla dessa presenter :)

Vad har ni fått i julklapp? (a)


Postat av: Linnea

fin blogg :)

allt bra?

2010-12-25 @ 19:37:14
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?