24/12/2010 - Äntligen är den tillbaka!!

gooott nytt juuul...!!



Äntligen är den efterlängtade julaftonen här!
Som jag väntat, längtat, drömt om denna dag asså... :D
Vaknade i morse av att mamma prasslade med julstrumpan vid min säng. Men jag låssades såklart att jag fortfarande sov, jag vet nt varför, och gissa vad som hände då? Jo, jag somnade om igen!! XD
Men iaf, efter en stund vaknade jag igen, och då tog jag och kollade vad jag fått i julstrumpan. Jag fick så mycket som ett par handskar, en Julia Plus tidning, mjölkchoklad och en påse mini-daim (Y) Tack mamma/pappa! ^^
Nu då...? Hmm... Jo, jag ska väl bara slöa hemma idag då. Vet nt om jag har lust att se på Kalle Anka i år. Tittade nt förra året heller, tycker att det är lite uttjatat. Men annars ska jag fira jul med familjen, farmor och farfar. Och Ila såklart, våran hund alltså :)
Julmat, julklappsöppning och trevligt umgänge står på schemat ikväll <3

Vad ska ni göra idag/ikväll? (a)



Bilderna ovan är tagna i vardagsrummet, det är alltså julgranen, takfläkten med min häftiga idé med smällkarameller och så det viktigaste av allt; Julklapparna! (Y)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?