They say that life is a two way street

Hej, och ursäkta att jag inte bloggat någonting idag! Har helt enkelt inte hunnit eller haft möjlighet. Men nu är jag "tillbaka" och redo att blogga ;)

Var ju som sagt i stan med Therese idag, det första vi gjorde när vi kom fram var att kolla lite på Gina Tricot och sedan träffade vi Christoffer och var med han resten av dagen. Köpte lite olika grejer också såklart, kommer bilder antingen lite senare ikväll eller imorron nån gång under dagen :)
Gick runt i stan och chillade och hade askul tills 14.40 när jag och Therese tog bussen hem från stan igen. När jag kom till THR gick jag ner till mammas jobb och åkte med mamma hem eftersom hon slutade ungefär då..
Sen har jag inte gjort så mycket, kollat på ett avsnitt av Big bang theory och ätit lite, nu sitter jag och skype:ar med min kusin CW och hans kompis André, läskig snubbe kan jag lova! :D
Men ajja, hörs senare nångång, herrå! c:

bildbrist ~~




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?