Vart jag än går, vart du än går

Kan inte fatta att jag slutar 9:an på torsdag! Vad fan hände med tiden? Började ju nyss i förskolan ju? Kommer sakna en massa människor så otroligt mycket när gymnasiet börjar till hösten. Kommer sakna min älskade Johanna så sjukt jävla mycket då, hon har alltid funnits där för mig, vi har varit vänner sedan vi var spädbarn ju! Hon har liksom alltid funnits vid min sida genom de här senaste 15 åren <3
Jag kommer sakna Chrille, Linnea, Jesper, Leonora, Josse D, Josse F, Kikki, Frida, Wille, Klara, Nattis, Melissa och en jääääävla massa andra människor!!!!!!!!!!!!! Och nej, jag dissar inte Jossan, eftersom både hon och jag kommer börja i Sundsvall kommer vi fortfarande träffas varje dag typ för vi kommer åka tåg tillsammans :)<3
Men mest av allt kommer jag nog sakna min älskade Rasmus.. Hur i helvete ska jag klara mig utan honom?! ._. <333333




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?