Men vi lever lördagkväll

Jävligt chill dag på skolan idag, det gick sjukt fort tycker jag. Hade matte första timmen och jag jobbade igenom ungefär 5 A4-papper! (y)
Sedan hade vi språk och då satt jag bara och chillade med mobilen och så för vi gjorde ingenting, haha, sjukt nice. Och så höll jag på att rita/måla på Jespers sudd också, sen ville han inte ha tillbaka det för att jag kluddat sönder det så han hädde iväg det nånstans, vet inte vart de tog vägen :pp
Sen var det svenska, lunch, svenska igen, samhällskunskap och sedan hade jag musik på pulsslaget! :D
Jag var med Chrille, Jossan, Johanna och Wille i aulan och höll på och spela och sjunga och massa sånt. Wille spelade piano och så försökte jag, Jossan och Johanna fixa med mikrofonerna så de skulle funka men det blev nåt fel med alltihopa så det blev inte som vi planerat, så det slutade med att Wille bara spelade medan jag, Chrille och Jossan bara chillade och Johanna spelade gitarr :)
Efter ett tag blev jag, Jossan och Chrille less så vi gick ner till skolan igen och typ snackade med Josse D i några minuter, sedan slutade vi så vi drog till busshållplatsen och var med massa folk och gjorde allt för att undvika alla jävla snöbollar som flög åt alla håll :pp

Och nu sitter jag här och har precis ätit, men fick precis sms av Anna som är på besök i byn igen (vissa av er läsare vet ju vem hon är redan) och nu ska jag gå ut och träffa henne ett tag! :D
Så ah, vi hörs senare, hejdå! :)

Haha, vissa kanske minns den här bilden från i somras? (Anna <3)



Postat av: Emilia

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2012-02-28 @ 18:47:41
URL: http://emiliaob.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?