Aint no party like a Pewdiepie party!

Åååhhh, trodde seriöst att jag skulle dö på skolan idag, det gick så jävla segt med allting! Första två lektionerna satt jag helt ensam i biblioteket och läste bara för att jag inte orkade gå på matten och franskan, och på svenskalektionerna höll jag på att somna för vem fan orkar sitta på en trästol i typ 2 timmar och lära sig norska?! Vafan, vi är svenskar, hallå?! Aja, på geografin tog jag och Stoffe en jävligt välförtjänt "rast" och gick ut ett tag och fick lite frisk luft. Jävligt skönt kan jag lova. Skulle ha promenad sista 2 timmarna egentligen men kände att jag inte orkade nånting alls så då tog jag 14.35-bussen hem istället.
Kom hem för snart en timme sen och har sen dess bara suttit och nördat Pewdiepie på YouTube. Ska se klart avsnittet jag kollar på just nu och efter det ska jag gå ut och njuta lite av det fina och varma vädret!


Postat av: vicky

jag har kollat på nästan hälften av alla hans videor jag xD så ska nog börja beta av andra halvan snart xD han är sååå grym :D

2012-04-24 @ 16:01:59

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?