13e bilden: Du och någon klasskompis.

Har ingen bild på mig och en klasskompis separat, så ni får en bild på hela klassen istället (Fast två av mina klasskamrater var frånvarande när bilden togs). Dom jag ringat in med röda cirklar är dom jag umgås med mest, och i den gröna cirkeln ser ni mig, och guuud vad jag saknar mitt långa hår! :c
Aja, detta är iaf skolfotot från nu i åttonde klass, taget i september nångång tror jag, så nästan alla har förändrats rätt mycket i utséendet tills nu men aja (:
-
Övre raden från vänster;
Farahd, Alina, Adde (Andreas), Mange (Magnus), Verner, Jonas S, Sanna P, Joel, Adam
Mittenraden från vänster;
Jag, Therese, Jonas C, Ellen, Linnea, Christina
Nedre raden från vänster;
Chrille (Christian), Melissa, Carro (Caroline), Mehdi (eller hur han stavas????), Leandro, Alex (Alexander), Stoffe (Kristoffer)
Frånvarande;
Sanna J, Steffen
-



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?