Lägg ner...



  • Ursäkta mig, men nu är det så att det är MIN blogg, där får jag skriva vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Du säger att jag inte kan hantera den, men se, jag kan visst hantera den, mycket bättre än dig eftersom du inte hanterar någon blogg alls.
  • Trotsar du mitt utséende nu också? Seriöst, skaffa dig ett liv. Jag har aldrig påstått att jag är snygg, jag har aldrig bett någon att kalla mig snygg men jag tror inte att jag behöver gå runt och tänka illa om mig själv. Man väljer inte sitt utséende och bara jag är nöjd med mitt eget utséende så räcker det. Jag bryr mig inte om någon tycker jag är ful. Det är deras problem, inte mitt. Jag tvingar inte någon att titta på mig ändå.


Postat av: L.

Verkar som om någon är avundsjuk? Finns alltid folk som vill klaga. Skit i det Rebecka. Var dig själv bara och skit i denna fega anonyma person. Kram =)

2011-06-09 @ 20:30:57

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?