Attentionwhore

Ibland blir jag bara så otroligt jävla förbannad. Ibland för att folk inte lyssnar på en, ibland för att dendär snygga tröjan man vill ha har tagit slut, och ibland för att folk ljuger om sitt liv bara för att få uppmärksamhet. I detta fall pratar jag om Jonah som jag visade er i inlägget nedanför. Han har suttit och ljugit för hela världen att han hatar sitt liv och att han mår jättedåligt och är mobbad och hatad av alla runtomkring honom. Och sedan kommer denna video. Där han säger att han bara ljuger. Fyfan säger jag bara! Hur kan man ljuga om sånt?! Så jävla respektlöst, med tanke på dom som faktiskt har det så jobbigt som vi alla trodde Jonah hade. Tänk på alla som sitter hemma och gråter hela tiden för att dom är mobbad och hatad, som skär sig av en anledning, som faktiskt hatar sitt liv men inte vågar säga någon. Att sedan sitta och ljuga om sådant är bara omoget och patetiskt! Jag är allergisk mot attentionwhores, bara så ni vet.


Postat av: johanna

Vad tycker du om min outfit? Hiss/Diss? ;)



Driver en blogg om sex och kärlek. Ta en titt!

2011-12-08 @ 17:21:58
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: Helena

Ville bara slinka inom och påminna om att det är fredag imorgon. Ska bli så himla skönt med helg :)

2011-12-08 @ 20:40:03
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?