taylor bon burke ^^

hejhej bloggis (hahah X'D)

jag vet att jag nt uppdaterat sen i onsdags, men jag har haft dataförbud så har nt kunnat blogga nånting.
men aja. spela roll liksom?!

i torsdags var jag i stan med mamma och köpte grejen till festen jag hade igår, mer om det snart. var först inne i stenstan och köpte nå grejer på CO (clas ohlson för er tröga människor) som pappa skulle ha, såklart vare jag som hittade allt eftersom mamma knappt hittar till hyllorna som sakerna finns på. även jag lyckades tjata till mig lite prylar därifrån (Y)
sedan gick vi iväg till skämtbutiken och då köpte jag mina party grejer. för egna pengar. visst är jag duktig?! :')
men ja, jag ska nt ta åt mig all ära i dehär inlägget. mamma betalade godiset, chipsen, drickan, ostkrokarna och lysrörs armbanden som vi också hade på festen. nöjd nu, mamma? :P

efter det så åkte vi in till birsta/barnens hus och köpte lite mer till festen. då var det jag som betalade allt!
sedan vart det willys, då köpte vi ju då chipsen, ostkrokarna och drickan till festen. godiset köpte vi på pressbyrån i stenstan (Y)
vi köpte även lite godis/salta skruvar att äta direkt. och så fick jag nya skosnören :') ♥

birsta city nästa! for runt på parkeringen i ca. 7 minuter och letade parkeringsplats. inget resultat. mamma satt och gnällde, "vafan, jobbar inte folk på en vanlig torsdag!?", själv var hon tydligen nt en av dom som enligt henne borde vara på jobbet ;)
hon hade lite damp på mig med. vi skulle bara in på birsta city för att jag skulle ha en glass på donken. hade ju en kupong för gratis glass som jag fick från ronald mcdonald club. och nej, jag är ingen barnunge. jag var faktiskt bara med sista tiden för att barn upp till 14 år fick klubbtidningar en gång i månaden med 3 kuponger för gratis glass, morötter eller äpplen. man fick välja själv. dessvärre var min november-kupong den sista jag hade och jag får ingen december-kupong :(
den sista. the one and only. borta!

skit samma, vi åkte iaf på byggmax sen, pappa skulle ha nå plattor. sen åkte vi hem.
fixade och donade i stugan inför festen. tog lång tid, var småjobbigt, men det blev kanon ♥

fredag dårå... på dagen gjorde jag typ ingenting. var uppe i stugan och fixade det sista inför festen bara.
fixade lite dekorationer också. och brände ut musik. onödigt när vi fick problem när festen börjat.
a, festen började, maja och wille kom först. jag skulle koppla dvd:n till tv:n så vi kunde höra musik (stereon var nere, bättre med tv:n för vi skulle ändå se på film senare). gick ju... sämst. det ville verkligen nt funka.
så tillslut, när jag suttit med kablar och rabblat upp en massa fula ord (när gästerna var där!) fick jag nog. jag ringde mamma, hon kom upp och hjälpte mig. gick inge bra de heller.
så jag gick ner och hämtade stereon istället. sedan efter en halvtimme kom mamma upp med tv:n och dvd:n igen och sa att pappa fixat det. så när vi skulle se på film kollade vi om de funka. och ja, jag säger som så... tack pappa!
det funkade perfekt.
vi kollade på film, stay alive. nog den sämsta film jag nånsin sett! lam. tråkig. töntig.
menmen, skit samma. efter det så körde vi sanning och konka. hahah, jadu, det spårade ur helt, kan jag lova! när flaskan pekade mot wille och han valde sanning... hahah, jo, det blev nåt i stil med dehär;

wille; sanning...
jossan; hmm... jag kommer inte på nånting.
jag; maja, kom på nåt bra!!
maja; jo, eeh, men... vilka haru hånglat med?
wille; inga.
jag och maja (i kör); VEM FAN ÄR INGA?!?!?!?!?!?!!?!?!?!
alla; *asgarvar när vi inser att han menade "ingen"*

ja, ni fattar. fyfan, efter det så tjatade vi hela kvällen om vem Inga var. vi asgarvade varje gång vi nämnde det (Y)
sen då? jo, festen tog slut. alla åkte hem. så mamma och jag bar in gästsängen som stått ute under festens gång, så vi skulle få plats där inne.
sedan gick jag in och kollade lite på tv. en andra chans. rätt bra film faktiskt. eller ja, jag såg ju bara halva slutet typ. menmen. den var slut vid midnatt så när den var slut gick jag och la mig. jag skulle ju upp tidigt idag för att gå på boda borg med wille och lukas :D
ja, jo, men jag försov mig. skulle vara där vid 10. jag vaknade 10:19. så jag smsade wille och sa att jag försov mig och blir sen.
kom fram till boda borg vid 11 kanske? a, men jag var iaf med lukas och wille då. träffade marika, my och vilma där också. hahah, dom "stackarna" fick en varning av spökena. eftersom dom följde efter spökena hela dagen (vilket man faktiskt nt får göra) så blev dom varnade att om dom fortsatte skulle som bli utslängda eller hamna i "helvetes questen". ni vill nt veta vilken "quest" det är!
menmen, var där då. till 5 ungefär. sa hejdå till wille och vilma (vilma följde efter oss i ca. 2 timmar, fett jobbigt). grabbarna skulle vara där längre. dom har nå extrapass ikväll på boda, från 18-22. dom ska ju va med på det. själv kunde jag nt. hade inga pengar och hade nt ork heller. jag kom ju in med fribiljett på dagen.
skit samma. nu ska jag slösa bort resten av kvällen och söndagen med att slappa och njuta av sista tiden av lovet. på måndag blir det back to school. fyfan. äckligt. lärare. eeuuww!
menmen, får ju träffa jossan, chrille, johanna, wille, josse, maja, erika, nico osv! :'D ♥

nu ska jag sluta skriva, ni har nog nt ork att läsa mer X'D
menmen, vi hörst nånting imorron eller till veckan.

herrå!

bjuder på tre bilder...; glass. egopic ♥. klassfoto.

    



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?