We break up to make up right away

1. Tre namn jag lyssnar till:
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
4. Detta är jag rädd för:
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
7. Detta tycker jag om att göra:
8. Detta vill jag göra just nu:
9. Bästa känslan:
10. Värsta känslan:
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
12. Är jag kär just nu?
13. Jag vill gifta mig:
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
15. Min käraste ägodel:
16. Något jag vill ha i present:
17. Detta har jag på mig just nu:
18. Favoritkläder:
19. Favorit djur:
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
21. Favoritlåt just nu:
22. Roligaste ämne i skolan:
23. Tråkigaste ämne i skolan:
24. En bok jag gillar:
25. En film jag älskar:
26. Favorit tv-program?
27. Favoritdoft:
28. Detta äter jag gärna:
29. Dricker helst:
30. Favoritgodis:
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
32. Färg på mina ögon:
33. Min längd:
34. Jag tror på:
35. Jag spelar:
36. Person jag beundrar:
37. Så här bor jag:
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
39. Det här tänder mig:
40. Det här gör mig avtänd:
41. Favoritfärg:
42. Favoritcitat:
43. En hemlighet jag vet:
44. Bästa present jag fått:
45. Senast köpta skiva:
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
48. Udda förmåga/egenskap:
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
50. Vad lyssnar du på just nu?
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
52. Var är dina föräldrar födda?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
4. Vilken är din favoritrestaurang?
55. När badade du i en pool senast?
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
57. Hur många barn vill du ha?
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
60. Vad har du för TV-kanaler?
61. Har du åkt moped någon gång?
62. Har du busringt någon gång?
63. Har du fått felparkeringsböter?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
66. Har du en egen trädgård?
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
68. Kan du alla orden i nationalsången?
69. Badkar eller duschkabin?
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
71. Favoritpizza?
72. Chips eller popcorn?
73. Vilken färg på läppstift använder du?
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
76. Apelsin- eller äppeljuice?
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
78. Favoritchoklad?
79. När röstade du senast?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
82. Är du bra på matlagning?
83. Klarar du att tanka själv?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på
85. Pepsi eller Coca Cola?
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
87. Vad var det senaste du handlade?
88. Har du kräkts offentligt:
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
91. Har du ringt något betalnummer:
92. Kan man vara vän med sitt ex:
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
94. Hade du mycket hår som liten bebis:
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
96. Vad har du i din väska:
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
98. Vad är du tacksam för idag:
99. Var hittade du den här listan:
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
http://listfolder.com/?p=2&id=52
1. Tre namn jag lyssnar till:
Rebecka, Becka, Udd

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Vet inte

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Vet inte

4. Detta är jag rädd för:
Småkryp

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Coca-cola, choklad, glass (jaa, jag är tjock! :3)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Krama min brorsa, äta soppa/gryta, äta grönsaker

7. Detta tycker jag om att göra:
Sjunga, dansa, fotografera

8. Detta vill jag göra just nu:
Ta en promenad

9. Bästa känslan:
Vet inte

10. Värsta känslan:
Vet inte

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Ehh....? ;o

12. Är jag kär just nu?
Nej

13. Jag vill gifta mig:
Nej

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Träffa alla från HCR, bli känd, bränna över 2000:- på kläder på en dag (y)

15. Min käraste ägodel:
Mobil och dator!

16. Något jag vill ha i present:
Nintendo Wii + Just Dance-spelen, 55-250mm objektiv till kameran

17. Detta har jag på mig just nu:
Underkläder, strumpor, jeans och klasströjan

18. Favoritkläder:
Mina ljusa jeans och klasströjan.. sjukt mysigt! c:

19. Favorit djur:
Hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Ballader, pop

21. Favoritlåt just nu:
Twist my hips, Lullaby, No u hang up

22. Roligaste ämne i skolan:
Musik

23. Tråkigaste ämne i skolan:
Alla övriga ämnen

24. En bok jag gillar:
Kyrkdjävulen, Brevvännen, Hemligheten

25. En film jag älskar:
Freddy Krueger-filmerna

26. Favorit tv-program?
Vet inte

27. Favoritdoft:
Vet inte

28. Detta äter jag gärna:
Choklad! *tjockis c:*

29. Dricker helst:
Coca-Cola (haha)

30. Favoritgodis:
Choklad ^^

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Falkenberg, Ullared

32. Färg på mina ögon:
Grön-grå

33. Min längd:
Ingen aning

34. Jag tror på:
Spöken/övernaturliga saker

35. Jag spelar:
MMORPG-spel

36. Person jag beundrar:
Michael Jackson

37. Så här bor jag:
Stökigt :D (iallafall i mitt eget rum)

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga tror jag

39. Det här tänder mig:
What?

40. Det här gör mig avtänd:
Alltså... ehh.. wtf?!

41. Favoritfärg:
Lila

42. Favoritcitat:
Var dig själv, alla andra finns redan

43. En hemlighet jag vet:
Får jag ju inte säga :o

44. Bästa present jag fått:
Systemkamera ♥

45. Senast köpta skiva:
Vet inte

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mitt hår (tro det eller ej)

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Vet inte

48. Udda förmåga/egenskap:
Vet inte

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Örn :)

50. Vad lyssnar du på just nu?
Shayne Ward - No U Hang Up



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?