Forever till the end of time

Tre positiva egenskaper hos dig själv? - Musikalisk (om det räknas?), hjälpsam och rolig
Tre negativa egenskaper? - Pratkvarn, dålig koncentrationsförmåga... kommer inte på mer...
Vad är du rädd för? - Småkryp, åska/blixtrar, att bli osams med folk jag älskar
Hur lång är du? - Ingen aning :o
Din favoritserie? - Huset Fullt ♥
Din favoritparfym? - Cheap and Chick Moschino Hippy Fizz
Är du i ett förhållande just nu? - Nej
Om ja, med vem och hur länge har ni varit tillsammans? - haha
En person du tycker är snygg? - Haha finns många ;)
En person du saknar? - Saknar min kusin CW som fan! :c
En bra blogg? - epicfaiil.se, isabelles.nu
Senaste personen du fick sms av? - Robin
Hur många killar har sårat dig? - 3
Är du lycklig just nu? - Nej, men är ju inte olycklig heller :pp
Har du kysst en killkompis? - Nej.. Eller jo, men då var vi tillsammans, men ajja...
Vilket år tar du studenten? - Vet inte
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Emelie eller Cassandra, de bor i Skåne men jag vet inte vem som bor vart
Blir du lätt svartsjuk? - Ja
Vill du festa just nu? - Nej
Din favoritkaraktär ur en film/serie? - Alla från Huset fullt utom hon "Kimmy" :pp
Beskriv ditt drömutseende - Nöjd med det jag har
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? - Tony
Hatar du någon på riktigt? - Ja
Vilket språk hade du velat lära dig? - Holländska xD
Hur många av alla du strulat med ångrar du? - Haha vafan?!
Vad tror du folk får för intryck av dig? - Vet inte
Har du provat på droger? - Nej
Vad är din åsikt om rökare? - Ingen, är van vid människor som röker för massa folk på skolan röker, och några av mina bästa vänner... Så jag bryr mig inte så värst mycket..
Vad stod de i ditt senaste skickade sms? - Skaffa nån då
Vad för sorts killar faller du för? - Äldre, roliga, omtänksamma killar
Vars vill du åka just nu? - HYBO!
Vem vill du träffa just nu? - CW, Tony, André :pp
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar och presentkort
Vilka festivaler ska du på i år? - Gatufesten (om det räknas som festival), annars vet jag inte
Tre positiva egenskaper hos dig själv? - Musikalisk (om det räknas?), hjälpsam och rolig
Tre negativa egenskaper? - Pratkvarn, dålig koncentrationsförmåga... kommer inte på mer...
Vad är du rädd för? - Småkryp, åska/blixtrar, att bli osams med folk jag älskar
Hur lång är du? - Ingen aning :o
Din favoritserie? - Huset Fullt ♥
Din favoritparfym? - Cheap and Chick Moschino Hippy Fizz
Är du i ett förhållande just nu? - Nej
Om ja, med vem och hur länge har ni varit tillsammans? - haha
En person du tycker är snygg? - Haha finns många ;)
En person du saknar? - Mina kusiner ;o
En bra blogg? - epicfaiil.se, isabelles.nu
Senaste personen du fick sms av? - André
Hur många killar har sårat dig? - 3
Är du lycklig just nu? - Nej, men är ju inte olycklig heller :pp
Har du kysst en killkompis? - Nej.. Eller jo, men då var vi tillsammans, men ajja...
Vilket år tar du studenten? - Vet inte
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Emelie eller Cassandra, de bor i Skåne men jag vet inte vem som bor vart
Blir du lätt svartsjuk? - Ja
Vill du festa just nu? - Nej
Din favoritkaraktär ur en film/serie? - Alla från Huset fullt utom hon "Kimmy" :pp
Beskriv ditt drömutseende - Nöjd med det jag har
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? - Tony
Hatar du någon på riktigt? - Ja
Vilket språk hade du velat lära dig? - Holländska xD
Hur många av alla du strulat med ångrar du? - Haha vafan?!
Vad tror du folk får för intryck av dig? - Vet inte
Har du provat på droger? - Nej
Vad är din åsikt om rökare? - Ingen, är van vid människor som röker för massa folk på skolan röker, och några av mina bästa vänner... Så jag bryr mig inte så värst mycket..
Vad stod de i ditt senaste skickade sms? - Skaffa nån då
Vad för sorts killar faller du för? - Äldre, roliga, omtänksamma killar
Vars vill du åka just nu? - HYBO!
Vem vill du träffa just nu? - Tony, André :pp
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar och presentkort
Vilka festivaler ska du på i år? - Gatufesten (om det räknas som festival), annars vet jag inte

Hahahaha det här är precis som jag! xD ~~



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?