I'm not gonna need you if I fall

TJA!
Har ingenting att skriva egentligen, men kände bara för att skriva nånting ändå.
Sitter och lyssnar på låtarna från Melodifestivalen och är hungrig som fan, men orkar inte göra någon mat.. Jobbigt som fan är det också :c
Imorron kommer min klänning till ICA så jag och mamma ska hämta den efter skolan! Så sjukt glad, längtar tills jag får prova den, äntligen! Men är ändå jätterädd att den inte ska passa så att vi måste skicka tillbaka den... Vill verkligen inte det.. Men om vi måste skicka tillbaka den så har vi en annan klänning som vi ska beställa ifall att, och den är också jävligt snygg så egentligen spelar det ingen roll, men aja :)

Ska nog ta och göra nåt att äta nu trots allt, och så ska jag se på TBBT eftersom jag aldrig gjorde det igår. Blev för upptagen med Sherwood, Facebook och massa annat. Hörshej! c:



Postat av: juliaandersson

Sv: Hej förlåt att jag ej svara igår men när jag väl skulle svara på alla kommentarer så hade min syster gjort något med internetet som jag ej kunde fixa.



Men hoppas du hade en bra lördag!

Själv hade jag en jätte bra dag igår! :)

2012-02-26 @ 14:01:16
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?