I wanna be your soul provider ♥

Hade engelskaprov sista timmen på skolan idag, gick väl ganska bra tror jag, kunde ganska mycket fast jag inte pluggat, haha :)
Men hann inte göra allt innan vi slutade så ska göra klart det på fredag, hade bara en sida kvar att göra så det tar vi då! Hoppas verkligen det går bra! Var ganska lätta uppgifter faktiskt (y)

Var ute och gick runt "bybacken" för ett tag sen med hunden, och det var väldigt blött kan jag säga. Mina uggs är dyngsura just nu och står i pannrummet och torkar.
Ska snart gå ut och möta Anna så jag får träffa henne en gång till innan hon åker hem imorgon tror jag.
Bloggar mer sen, hörs hej! ♥


Postat av: juliaandersson

Sv: Ja verkligen!

Hoppas de inte gör något att de tog sån tid?

Jag hade inte glömt dig, men datorn levde sitt eget liv o sen när ja skulle fixa bilden så ville den inte va med mig längre -.-

Men nu är det gjort hoppas de blev bra? :D

2012-02-29 @ 20:36:05
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?