I'm not gonna need you if I fall

Har inte bloggat på ett par dagar, har inte haft någonting speciellt att skriva om ändå. Senaste tiden har bara varit skola, film, skola, film, skola osv.... Är så sjukt jävla trött på skolan, skönt som fan att vi har lov nu!
I helgen kommer det en massa folk hit och typ förstör mitt liv totalt?! Haha, nejdå, men familjen Hafstad a.k.a mina kusiner ska komma hit på besök. Blir väl kul antar jag, lär ju inte göra så mycket själv eftersom jag som vanligt kommer sitta fastklistrad framför YouTube som alla andra dagar. Har blivit störtförälskad i PewDiePie, haha. Ni som sett hans videoklipp och vet vem han är borde ju också ha blivit det tycker jag :pp
Ajja, nog om det. På måndag blir det chill som fan, ska bara glo på film och tv hela dagen och så ska jag packa. Vart ska jag nudå, måntro? Mjohodu, nu är det så att på tisdag ska jag åka ner till Hybo och hälsa på mina älskade kusiner CW, Vicky, Alexandra och Tony! Ska träffa André också, kul kul!
Blir borta tills torsdag men kommer kanske slänga upp nåt litet inlägg medans jag är där, om jag hinner. Kameran hänger med ner också! :)
Men nu ska jag nörda PewDiePie på YouTube så vi hörs nånting framöver!!

Hahahahahaha bjuder på denna! ~~




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?