Uscha...

Min halsonta har kommit tillbaka! :'c
Uscha, inte alls skönt. Jag hoppades verkligen att den skulle hålla sig borta, men när jag vaknade i morse kunde jag knappt prata, det sved som fan alltså! :'c
Aja, jag lever iaf som tur är. Så ikväll blir det att se Melodifestivalen med mamma, eftersom jag varken kan eller vill (pga av halsontan då) ringa en kompis om att sova över. Vill ju nt smitta ner nån.
Men ah, mamma och jag var fram och handlade för ett tag sen och köpte lite dricka och chips tills ikväll så det blir mysigt. Ikväll håller vi tummarna för The Moniker eller Sanna Nielsen, bara nån av dom går vidare till ESC så blir jag nöjd. Helst vill jag ju att The Moniker ska vinna men jag blir nt alls jättebesviken om han nt gör det, jag har ju sett honom live och röstat sönder telefonen för att han åtminstonde skulle komma till Globen så ah, mer än så kräver jag nt. Men det skulle vara fett kul om han vinner (:
-


Postat av: Lotta

Kommer nog att rösta på Eric också tror jag =)

2011-03-12 @ 13:22:34
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/lordag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-03-12 @ 13:37:50
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?