Tävling; vinn Bloggsvar-inbjudan! (:

Eftersom Bloggsvar är en sida där man måste ha en kod för att bli medlem tänkte jag att jag skulle göra en tävling där en lycklig vinnare får in inbjudan av mig, eftersom varje ny medlem får 3 inbjudningar att ge bort (:

För att tävla ska du;
Kommentera detta inlägg EN gång med namn och epost, samt motivera varför just du ska vinna.
Ett plus är att du skriver om tävlingen (och länkar min blogg) på BDB/facebook/din egen blogg och länkar det inlägget i en kommentar på min blogg, men det är inget måste (:

Tävlingen avslutas imorron kväll kl. 18:00!



Postat av: Anonym

sv: ja sundsvall är ju ganska nära:9

2011-03-21 @ 17:11:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: mikaela linder ~ fotoblogg

sv; jag är gärna med och tävlar :))



jag vill vinna just för att jag länge velat ha bloggsvar. ända sen det kom har jag velat ha det, men har inte riktigt fått tag på de .. osis som jag har ! ^ så nu när jag har chansen att kanske vinna så varför inte chansa lixom? :> ^

2011-03-21 @ 21:55:14
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?