Men nu får ni fan ge er! ;@

Mår ni seriöst bra av dethär? Är det kul tycker ni? "Fråga" mig på Bloggsvar om jag är wnb fjortis, om det var härligt att hångla med D.W... Alltså, skaffa ett liv. Ni är så jävla patetiska. Omogna idioter är vad ni är. Btw så vet jag precis vem som skrivit det. Frågorna har tagits bort men jag vet ändå. Fyfan för er. Jag förstår inte hur ni kan ha vänner överhuvudtaget?! Ni är bara ett gäng idioter som bör skaffa sig ett liv, fatta det nångång! ;@
1. Nej, jag är då fan inte wnb fjortis, det är det ni som är.
2. Haha jag har aldrig hånglat med honom, så knip käft, jävla slampor.

Förlåt till mina övriga läsare för ett mindre vackert ordval men jag blir så jävla förbannad på dom som håller på såhär! ;@



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?