Jag är faktiskt också smart... ibland! (a)

Haha, dom flesta människor som känner mig, tycker att jag är en galen, osmart liten flicka. Men vet ni vad? Jag är faktiskt också smart... ibland! (a)
Som för en halvtimme sen, när jag fick damp för att det är så mörkt på mitt rum på kvällarna (fastän alla lampor är tända!), så jag ser nästan nt vilka tangenter jag klickar på när jag skriver och skriver alltså fel hela tiden. Ikväll fick jag nog, tog fram en ficklampa och klurade läääänge på vart jag skulle sätta fast den så jag såg tangentbordet. Det tog en kvart innan jag kom på hur jag skulle göra, sedan tog det en kvart att genomföra idén (eftersom jag tappade lampan, kunde nt hitta det jag behövde, blev avbruten av folk på msn osv...). Men efter många om och men så fick jag äntligen till det;
-
-
Det jag har gjort är då att jag "dubblade" snöret på lampan, och hädde det runt en cider-flaska (som jag nu insett att jag nt kommer kunna dricka ur på ett bra tag nu när lampan är på den!), och så fixade jag fast snöret med hårspännen, hårnålar och gem på baksidan, för att sedan insé att det skulle sitta bättre med tejp. Så jag hämtade eltejp i garaget, och tejpade fast lampan istället, och resultatet ser ni till höger på bilden! :D
Oj, vad invecklat detdär lät? Haha, för er tröga läsare (haha sorry XD) så ska jag sammanfatta;
Jag tejpade fast lampan på flaskan fastän jag hade gem/hårspännen/hårnålar på baksidan!
-
Som sagt, jag är faktiskt också smart... ibland! (a)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?