EPiC FAiL (:

För ett år sedan:
Vilken klass gick du i? – 7B
Vad hade du för hårfärg? – brun
Hur lång var du? – vet inte
Vem var du kär i? - elvis (en på min skola) :$ :$ 
Hade du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukade du göra på fritiden? – kompisar, promenera, leka med hunden :P
Vilka umgicks du med? – Jossan, Johanna, Julia
Hur såg du ut? - Typ askonstig... e.o
Var allt bättre då? – Bättre än nu, japp!
Skulle du vilja gå tillbaka dit? – jaaa <3
Har du förändrats? – ah

Nu:
Hur gammal är du? - 14
Vilken klass går du i? – 8B
Vad har du för hårfärg? - Mörkblond
Hur lång är du?- 1,64 nånting
Har du någon pojk/flickvän? – nej
Vad brukar du göra på fritiden? - kompisar, dator, fotografera, leka med hunden, promenera (:
Vilka umgås du med? – Jossan, Johanna, Chrille, Kikki, Tanja
Hur ser du ut? - Sexig som fan! Haha nejmen normal?

Har du..
Kysst någon? ja
Sovit bredvid någon av samma kön? ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - japp
Ljugit för en bra vän? – jao :c
Svikit någon? – vet inte 
Fuskat på prov/läxförhör? – nej
Blivit kallad Bögjävel? - nej
Kallat någon Bögjävel? – ja

Vem:
Skrev du senast till på msn? oliver <3
Kramade du senast? – farfar :'D
Sov du hos senast? – linda
Vill du vara med just nu? – oliver :$
Ringde dig senast? mamma
Skickade ett sms till dig senast? – Josse F
Skickade du ett sms till senast? – Josse F

Vad:
Drack du senast? - Coca-Cola
Köpte du senast? – kola-snören och kexchoklad 
Gjorde du igår? – dampa sönder för att The Moniker inte vann Mello :'c
Ska du göra imorgon? – skola
Vill du göra just nu? – cykla
Åt du senast? – kakor
Är närmast dig som är rosa? – min mössa :3

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - ja
Du har sårat nån så de börjat gråta – vet inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta – ja
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader – nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - japp
Jag har smugit ut utan lov – höhö 8D
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – nepp (a)
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har fuskat i ett spel - haha ja, det gör väl typ alla?
Jag har struntat i ett prov – ah

DÅLIGA TIDER
Jag har skadat mig själv – av misstag (typ ramla, bränt mig på nå varmt osv)
Jag har druckit alkohol - smuttat
Jag kan inte svälja piller – sant
Jag har tagit mediciner mot depression – nej (Y)
Jag har anorexi och/eller bulimi – nepp
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – nej
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande – ja
Jag grät senast – ingen aning... e.o

DÖDEN
Jag hatar begravningar – ah
Jag har sett någon dö – nej (inte irl iaf)
Någon som jag känner har dött nyligen - inte nyligen men för typ två år sen snart :'/
Jag har varit nära döden - nepp :D


Postat av: Mimmiiiss

kan du adda mig på fb? :) skulle vara jätte kul att få nya vänner där! Tvingar dig inte, du gör som du vill! :) Puss!

2011-03-13 @ 18:12:34
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?