Bloggtorka

Jag har verkligen ingenting att skriva om nu... jag har en tendens att skriva allt i förväg, så ja, ni vet ju redan allt jag ska göra framöver :c
Men nu ska jag sätta stopp för det. Juste, i helgen kanske jag ska.... HAHAHAH X'D
Nerrå men ska följa med mamma och pappa till stan om en liten stund för att brorsan har ramlat och typ ena knäet var ur led, men det är fixat nu. Vi ska bara dit för mamma och pappa måste ju hämta honom, och jag följer med för att... öhh... för att jag har ingenting annat att göra liksom (a)




Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Njaa.. skola och sånt typ! :) Tränar du något särskilt? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-16 @ 15:47:15
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?