Skärtorsdag 2011

Jag hatar att vara sjuk!!!!!!!! Seriöst, jag har så jävla ont i huvudet, ont i halsen, hosta och... Ja, jag är förkyld som fan, helt enkelt! Usch, jag hatar mitt liv just nu! :'ccc
Skulle varit i skolan idag, sista dagen innan påsklovet, men istället fick jag ju då en ofrivillig extra dag av lovet. Fyfan, dethär är inte kul. Och så skulle jag fått ett påskägg av Wille idag och så hade jag planerat en massa roliga saker att göra på rasterna idag. Gaaah! Jag blir galen! :'c

Jag får väl trösta mig genom att fortsätta vara halvdöd i soffan framför tv:n. Just nu är det Ned's declassifiedNickelodeon. Fail!




Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_21.html

2011-04-22 @ 13:33:31
URL: http://domkallarmighannes.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?