geeeeeej! :c (Gay)

Jag vet, jag har blivit sämst på att uppdatera... men jag skyller helt och hållet på vädret och mina kompisar! c:
Igår var det soligt och varmt hela dagen så jag spenderade hela dagen nere i THR med Wille, Dawe, Johanna, Jossan och Bellson. Fett kul vi hade asså... Men orkar inte berätta för er andra, haha ^^
Idag var jag på Boda Borg med Jossan, Bellson, Chrille och Natalie, feting kul, iaf när Chrille inte bossade och domderade. Liksom, om vi var inne i en bana och vi var tvungen att vänta på folk i rummet framför som skulle bli klar fick vi typ inte skratta eller röra oss eller nånting för då vart Chrille as sur och kallade oss puckon och allt möjligt... sen typ sa jag åt Bellson en gång att hålla käften (i en bana där vi var tvungen att vara tyst och fokusera för man ska typ "skjuta" en älg och Jossan måste kunna säga till Chrille att dra i en spak osv) så börja Chrille värsta "Becka ge fan i att gnälla, du gnäller ju hela jävla tiden" eller typ "Men gnäll lagom!", sen typ var vi i en bana som han hatade och han gnällde på typ allt och alla som kom i hans väg osv.. HELA DAGEN!! -.-
Hatar när han ska bossa runt en och bestämma allt, och säger man ifrån blir han as sur och arg >.<
Schysst kompis, noooooot.......... :c

Aja, skit samma... Han är sån, jag är van, blablabla.... Mamma hämtade mig vid typ, halv 5 kanske? Ah jag vet inte va klockan va just då men spela roll. Kom hem, gjorde i ordning min egen middag, mjukt taco-bröd med varm smält ost och chips på det... STOR FAVORIT!! <333 :D

Nu sitter jag här och typ funderar på att dra upp till stugan och kanske sjunga lite eller så. Måste få tag i Linda också, måste veta om hon kan sova här på torsdag eller inte. Bläää, nu blev det mycket :ccccc





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?