Ändrade planer! c:

I ett tidigare inlägg idag nämnde jag att jag inte orkade cykla ner till THR pga vädret och lite mer. En annan anledning var att ingen ville träffas, men nu är planerna ändrade! Om en stund tar jag cykeln, brassar ner till Konsum och möter upp Bellson som just nu är påväg hem från Sundsvall där hon "hämtat" Robin, en kompis ifrån Ö-vik. Samuels lillebrorsa, alltså, fast bara några av er läsare som vet vem Samuel är. För er som inte vet så är Samuel min "brorsa" (haha, facebook-brorsa lät bättre) och mitt ex. Har inte träffat honom sen 8 maj 2010. Bläää :c
Menmen, han läser ju min blogg ibland, så känn dig smickrad ;)

Aja, ska göra mig i ordning för att åka ner snart. Bellson och Robin kommer ungefär 17:25 trorjag. Vi ska förresten vara med Jossan lite också ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?