Internetbloggning <3

Hej bloggen!
Jag är så ledsen att det bara varit mobilbloggningar på sistonde... men jag har nt orkat logga in på blogg.se så jag antar att jag är lat ^^

Iaf, idag har jag varit tsm med Wille i 1 månad! Jag älskar dig mest av allt, gubben ♥

Nu ska jag ta och sova så jag får all energi jag kan få tills biologi-provet imorron! Kommer få göra omprov, för jag kan bara hälften av det. Hjärta, skellett, huden, celler. Önska mig lycka till :D

Menmen, go'natt :)

lägg märke till mitt "blåöga" och min "fläskläpp"... hahah, X'D


Postat av: Studiobootleg

Trevlig blogg!



Titta gärna in på min, vi lägger upp den senaste musiken innan den kommer till radio/itunes/spotify, lagom till helgen hittar du även partylistor till spotify! :)

2010-11-19 @ 20:32:33
URL: http://studiobootleg.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?