If you ever need me, well here I am

Okej, det blev inget klipp där jag sjunger ikväll, det var åt helvete för kallt uppe i stugan och det fanns inget internet där heller. Och här nere kunde jag inte sitta och sjunga för då hade ju brorsan fått nå jävla psykbryt som alltid -.-'
Men ska iaf försöka spela in nånting kanske nästa helg, för har fullt upp denna vecka, förutom imorron och på torsdag men kommer nog måsta hjälpa till här hemma då. På tisdag ska jag till tandläkaren efter skolan och laga hål så då kommer jag ha bedövning flera timmar (jobbigt), på onsdag kväll drar jag till kyrkan och övar med Ellinor (kantor) inför begravningen då jag ska sjunga. Kan inte spela in då heller för har ingen som kan filma eller så... Och på fredag är det begravning så då kommer jag vara helt jävla deprimerad osv...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?