Fränstaskolan Nio B!

DIN KLASS: 9B

1. Vem känner dig bäst? Chrille
2. Är några i din klass tillsammans? Vet inte
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? Haha jag :D
4. Vem är mest omtyckt av eran gympa lärare Typ alla killar xd
5. Vem fjäskar mest? Ingen
6. Är det någon som är kär i er lärare? "Coola killarna" är tänd på Majsan, lätt ;)
7. Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? Ellen, Sanna eller Stoffe
8. Vem vågar skilja sej från mängden? Alla, lol :)
9. Vem låter mest? Alla
10. Vem pluggar mest på fritiden? Vet inte
11. Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? Ellen, Sanna, Carro och Alina
12. Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? Vet inte
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? Joel!
14. Vem kollar på barnprogram? ALLA :D :pp
15. Vem är wannabe Pimp? - -
16. Vem är alltid glad? Linnea och Leonora
17. Vem blir alltid färdig med proven först? Vet inte
18. Vem har sömnproblem? Ingen aning
19. Vem säger daaaah oftasast? Ingen
20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? Jag... (a)
21. Vem beter sig vuxet? Inte en jävel xD
22. Vem lyssnar på Kent? Jag! ♥
23. Vem lyssnar på Carola? Ingen vad jag vet
24. Vem gör aldrig bort sig? Törnan
25. Vem sjunger bäst? Jag (om jag får skryta en aning)
26. Vem kan prata flest språk? Hmm.... jadu... :o
27. Vem kommer att läsa testet? Ingen från min klass iaf!
28. Vem är vimsigast? Stoffe, Leandro och Chrille
29. Vem gillar ekologiska livsmedel? Vet inte
30. Vem kan slåss bäst? Adam skulle jag tro
31. Vem kommer att läsa samhälle? Vet inte
32. Vem tål inte mjölk? Tror ingen är mjölkallergiker (y)
33. Vem är snyggast? Chrille, Linnea, Melissa, Leonora, Josse och Therese! :D ♥
34. Vem är sämst på matte? Jag :<
35. Vem är de flesta lärarnas favoritelev? Ingen (y)
36. Vem är bäst på engelska? Leonora och jag (vad jag vet)
37. Vem ser ut att vara mest deprimerad? Ingen :D
38. Vem har roligast röst? Ingen
39. Vem är mest emo? Ingen :)
40. Vem har snyggast klädstil av tjejerna? Leonora och Linnea
41. Vem känner du minst? Typ alla utom Chrille, Linnea, Melissa, Leonora, Josse och Therese
42. Vem är bäst på fotboll? Chrille
43. Vem betyder mycket för dig? Chrille, Linnea, Melissa, Leonora, Josse och Therese ♥
44. Vem älskar du att umgås med? Chrille, Linnea, Melissa, Leonora, Josse och Therese ♥
45. Vem verkar vara mest störd? Törnan
46. Vem är mest irriterande? Törnan, Verner, Carlsson
47. Vem är roligast? Chrille, Mange
48. Vem borde bli modell? Leonora
49. Vem tycker om hästar? Ellen, Sanna
50. Vem gör ofta din skoldag värre? Törnan
51. Vem är sportigast? Verner
52. Vem är en läslus? Jag
53. Vem spelar hockey? Vet int
54. Vem spelar/spelat trummor? Vet inte
55. Vem skrattar mest? Leonora och Linnea
56. Vem är sjukast? Varenda jävel! :D
57. Vem är klantigast? Linnea
58. Vem är fjortis? Verner
59. Vem är tystlåten? Stoffe, Jesus, Mehdi
60. Vem pratade du med senast? Leonora ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?