Whispers in the dark, kisses that are burning

Sitter och pratar med Ilja i skype nu, kan ju säga att den pojken har inget liv. Han la ut en otroligt failad bild på facebook och nu sitter han och taggar dit en massa stackars människor. Stackars Marcus och Ante som taggades på mindra fina områden xD

Skolan började i måndags, rätt så chill faktiskt. Gillar nästan det nya schemat, förutom tisdagar då vi bara har 35 minuters lunch/lunchrast!! Seriöst, vill döda han som bestämt de!! Men ajja, inte mycket att göra åt.
Gillar onsdagarna, dom är helt okej, men fredagarna är bäst, för dom är precis som förra terminen bara 3 lektioner långa! Teknik/Musik/Hemkunskap (i mitt fall teknik), franska och engelska.
Åh, juste, har bytt tillbaka till franska nu för pallade inte svensk-engelska xd
Och idag jobbade jag fucking 6-7 sidor i matteboken! Var stolt över mig FFS!! Jobbade typ 4 sidor igår trorja, eller ah nånting sånt. Har iaf jobbat 12-13 sidor i boken de senaste 3 dagarna (y) Så jävla duktig jag är asså ^^


Men vet inte vad jag ska skriva mer nu så får väl skriva mer imorron eller nåt, hörshej!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?