Vissa människor växer aldrig upp...

Hade väl en ganska vanlig skoldag som vanligt idag antar jag. Hemkunskap, franska och engelska. Astråkigt som vanligt, men aja, what to do? :pp

Idag var Kishti (Christina) på besök på skolan, det var väldigt kul! Hon har ju bytt skola och "hoppat upp" en klass så nu går hon i gymnasiet, haha :)
Men iaf, på matrasten gick vi till Ica och köpte lite dricka och godis, sedan när vi kom tillbaka gick vi till busshållplatsen och såg några "vänner" sitta där, så vi gick dit, och då stack dom. Jätteschysst. Aja, tänkte hänga med dom då men såg att Kishti gick iväg till skolan istället så gick med henne då. Bakom henne när hon började gå så gick en fucking jävla cp-fitta och ärligt talat undrar jag ju vafan hon har för fel, för hon spottade på Kishti's tröja?! Seriöst. Fick sån jävla hets på henne då så jag försökte fälla krokben på henne men hon ramlade tyvärr inte. Hade ju varit kul eftersom det var asfalt vi befann oss på men aja. Jag smsade henne efteråt och frågade vafan hon höll på med, och hon svarade "Har all rätt att göra det, hennes morsa är störd och har sagt grejjer som jag inte tänker säga till dig men som är jävligt kränkande, och christina har gjort grejjer hon med". Sen började hon dryga som fan, och då frågade jag "Är det såhär man beter sig när man är med ********?!". Då svarade hon inte men då kom ju h*n som jag nämnde i smset dit jag var, och började dryga som en jävla hora seriöst. H*n gick förbi och såg lika sur ut som vanligt och skrek att jag var en horfitta och jag svarade att "Det är det fan bara du som är". Sedan drygade cp-tjejen ännu mer på sms, och kallade Kishti och mig för cpskadade osv. Sedan började en annan dryg jävel att smsa och  fråga hur jag kunde vara med "störda personen" (Kishti) och jag svarade "Jag är inte med *****?" (Cp-tjejen som spottade). Vissa människor växer aldrig upp alltså. Jävla horor.


Postat av: ......

Bättre själv...

2011-10-03 @ 08:04:39

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?