In this town we call home

Kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sen, satte mig vid datorn på en gång, sedan har jag ätit lite middag. En chokladmunk. Ganska gott, men bara för att jag inte ville ha köttgryta och ris. Hehe sry mamma men så äre! :pp

Skolan idag då... Ganska chill, hade långrast efter samlingen (typ 40 minuter) och då stack jag på konsum med Chrille och Stoffe. Och sedan satt vi i skolan och snackade med en massa härligt folk och bara tog det lugnt. Sedan hade vi lite lektioner men dom var seg som fan. Håller på med en novell om första världskriget på svenskan och det går inte så bra. Har kommit på en ganska bra början (hehe, skryter lite) men kommer inte på nå mycket mer. Aja, sedan var det historia och vi hade redovisning om första v-kriget då, men de va Stoffe som fick göra allt, jag och Chrille brydde oss inte så vi bara stog där.... Sedan spelade vi typ harpan på min dator resten av lektionen! (y)

Sen vare engelska och matte men de var verkligen seeeeegt! Trodde jag skulle dö, för först engelska i "gamla fa:n" och sedan matte direkt efter, i samma jävla "sal" -.-'

Aja,  nog om det. Sitter och nördar Marilyn Manson på Spotify nu och har astråkigt. Ska väl ta och plugga lite nu tills glosförhöret i engelska på onsdag och sånt. Men först blire nog nån film eller bara vara social på internet ;)

En bra bild från klassresan i 6:an... Hähä, vet inte varför jag lägger upp den men jag älskar den! :p




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?