You've got to go for number one, ain't that what makes a champion?

Chill dag idag. Lektionerna gick ganska fort och var inte så krävande. Blev utslängd från franskan också, tillsammans med Oskar, Basse, Josse och Edvin så vi lärde oss inget nytt på den fronten idag. Hade skolfoto idag också, usch, jag såg säkert inte bra ut som vanligt, men lite skratt fick vi ju tack vare Jonas och Jonas. Ja, vi har två Jonas i klassen.

Sedan satt jag i omklädningsrummet ett tag med Linnea, Alina, Carro, Melissa och Leonora, galet! Satan vad vi skrattade. Leonora är ny, och kan inte svenska så vi måste prata engelska med henne, och vissa ord kunde vi bara inte översätta utan att garva ihjäl oss. En gång var jag tvungen att ringa Wille och fråga vad ett ord betydde. Hur som helst, det var galet roligt ;)

Sedan satt jag nere i spegelsalen med Wille och Johanna och lyssnade på massor av musik innan vi slutade. Vi satt väl där i ungefär en och en halv timme? Det var så kul, men vad annars förväntar man sig med vännerna? :p

Om ett tag (strax efter klockan sex) ska jag se på Huset Fullt. Och antagligen smsa med några. Och några. Och ytterligare några. Whoop whoop!

random bild från början av mars....



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?