Idag är det ingen vanlig dag...

...för idag fyller jag faktiskt 15 år!! Åh, dagen kunde verkligen inte börja bättre!
Vaknade en stund innan kl. 06.00 av att mamma, pappa och Robert kom in till mig och sjöng "ja må hon leva" och gav mig frukost på sängen. Sedan fick jag presenter. Ett kort, 2 kinderägg, 24-pack coca-cola (lol), örngott och en byrå! :D
Kan ni fatta att jag fick dendär byrån jag ville ha?! Haha, det är fanimej grymt! :D

Hade födelsedagsfika med "familjen" igårkväll också, eftersom jag ska ha fest idag. Där befann sig farmor, farfar och morfar. (Och såklart jag och min familj). Av morfar fick jag fina blommor och 200:-, av farmor och farfar fick jag 500:- :)

Bilder på presenterna kommer inom kort :)





Postat av: anonym kompis

du är så himla snygg och söt!

2011-09-30 @ 17:35:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?