Ge mig en guldstjärna för det här?

När jag kom hem från skolan idag, strax innan 15-tiden, var jag helt ensam hemma så bestämde jag mig för att överraska mina föräldrar. Så jag satte igång och bakade scones! Jag hann göra klart dom innan mamma och kom hem, jag hann t.o.m sätta mig ner och äta en av dom i lugn och ro innan. Dom blev verkligen jättegoda, och mamma och pappa blev jätteglada. Och om jag får skryta en skvätt skulle jag faktiskt ge mig själv en guldstjärna för dessa goda fikabröd! ;)


Postat av: Lotta

KANONGOTT =)

2011-09-23 @ 21:24:50
Postat av: Tanja

Ge mig! :3 ....bäst för dig att du har sparat en munk te mig annars blir jag ledsen ;)

Btw, kika in på min blogg har en ny header, har jag gjort de bra?..^^ Saknar dig<33

2011-09-24 @ 16:43:28
URL: http://pappskallens.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?