Du vet väl att vi alla ogillar dig nu?

Nu struntar jag i vem som ser detta och inte, det här är min blogg, mitt liv, och jag skriver vad jag vill här. Klagomål kan jag ta emot men i dethär fallet bryr jag mig inte.

Hur fan kan du? Jag har inte gjort dig ett jävla skit, jag kommer in i klassrummet och försöker göra det jag ska, men du bara skriker åt mig och tycker att jag är hopplös. Till och med när jag gjort det jag ska. So what om jag har vissa svårigheter? Det är ditt ansvar som lärare att hjälpa mig och lära mig det som är rätt istället för att bara sucka åt det som är fel. Jag är så otroligt less på dina jävla fasoner nu. Och inte fan är jag ensam om det heller. Tro mig, jag har en jävla massa människor med mig i detta. Det är inte bara jag som ogillar dig ska du veta. Hur du lyckades bli lärare från början begriper inte jag. En hel sida i boken ska vara klar inom 13 sekunder enligt dig, annars är vi bara idiotiska småbarn som inte bryr oss om ämnet. Det är precis så det är. Vi hinner knappt börja arbeta med en uppgift innan vi ska börja med nästa. Och när vi väl jobbar med en uppgift, och speciellt grupparbete, och sitter och diskuterar svaren i gruppen så skickar du ut halva jävla klassen för att vi pratar och "stör undervisningen". Vilken jävla undervisning?! 13 sekunders arbetstid och ditt förbannade skrik? Ja, det är ju en väldigt bra undervisning. Men nu orkar jag inte med dig mer. Jag har två ord till dig: Au revoir!




Postat av: linnea

- okej :)

2011-09-08 @ 20:46:23
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Godmorgon!

Allt bra? :)

2011-09-09 @ 09:02:04
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

jo det är bra :)

2011-09-09 @ 15:21:03
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter som marie nordli

2011-09-15 @ 17:37:20

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?