Jag ger och jag tar och jag chansar

Sitter ensam i mitt rum och lyssnar på musik som ger mig rejäla nostalgikänslor. 2010 för att vara exakt. Ibland bra, ibland dåligt. Blandat helt enkelt. Tänker tillbaka lite grann och inser hur jävla korkad jag var som trodde att jag kunde lita på idioter. Ojojoj. Inte bra.

Om 19 dagar kommer älsklingen hit och sover över. Längtar grymt mycket. Det känns som att vi inte har träffats på år och dagar trots att det var 8 dagar sedan sist. Och så pratar vi på sms, msn och skype varje dag/kväll. Underbart ♥

Just nu är det Björn Skifs som låter i högtalarna. Blev väldigt sugen på att kolla på Strul och Joker nu. Så det tänker jag göra. Rekommenderar filmerna starkt förresten! :)




Jag: Blir du ledsen nu? Gråter du?
Samuel: Jaa! *snyft*
Jag: Aww, stackars liten...
Samuel: Jaaa.... Nej vänta inte liten!


Postat av: $uperstar

fin blogg! Var med i min dagens blogg tävling, vinnarn får ett inlägg om vad jag tycker om dens blogg! lycka till ;) länk till tävlingen:

http://matildaqvarnstrom.blogg.se/2011/october/dagens-blogg.html

2011-10-10 @ 12:27:42
URL: http://matildaqvarnstrom.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?