Usel uppdatering

Folk klagar på att jag "aldrig" uppdaterar längre, men om ni ännu inte fattat det så tänker jag inte sitta och uppdatera om random saker som "Hej jag åt nyss en macka.". Och hur jävla kul tror ni det är att uppdatera när ni ändå aldrig kommenterar?! Ni borde prova det nån gång så kanske jag får lust att blogga mer. Men nej då. Inte alls -.-'

Iaf, tar och bloggpausar ett tag nu. Vet inte när jag börjar igen men det lär ju märkas. Under tiden så når ni mig på bilddagboken/facebook (mina vänner enbart), och ni andra når mig på Twitter och tumblr. Hörshej!
















Postat av: Linn

Ville bara titta in & meddela att jag har en grej på bloggen där läsare/andra personer kan skicka in sina "kärleksproblem" eller kanske bara ett vanligt "problem" antingen till min mail eller kommentera det så svarar jag i bloggen som jag har gjort tidigare eller så svarar jag i mail, beror på om ni tycker att erat "problem" är för privat för att delas med andra..

Man får självklart välja att vara anonym, det är förståeligt!!



Jag har valt att göra detta då jag älskar att hjälpa andra människor, att få dom glada då andra personers lycka gör mig lycklig!



Förlåt om jag störde & du behöver inte alls godkänna denna kommentar om det är så, ville bara dela med mig av detta.

Hoppas du haft en fin dag & fortsätter att få en fin kväll!



Kram

2011-11-21 @ 22:02:20
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: Linn

Vill du bli veckans blogg & ta del av mina 200-400 läsare per dag? In och anmäl dig här isf: http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2091524! :-D

2011-11-23 @ 15:36:13
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?