Nürnberg 47 <3

Var på Hedbergska Gymnasiet med Jossan idag på studiebesök. Helt okej, trevliga lärare och trevliga elever. Skolan däremot var nog den största jag nånsin sett, vi gick vilse direkt när vi kommit in genom éntren, haha :pp
Vi besökte Hotell-o-turism programmet, och Restaurang-o-livsmedels programmet. Inte så intresserad av det sista, däremot verkar HT-programmet ganska intressant med tanke just på att resa och sånt (:

Fick sluta förmiddagspasset (HT) lite tidigare än planerat, men det gjorde inte oss något. Vi gick ner på stan lite och kollade i affärer, och så köpte jag ett par nya Converse-skor! :D (Bild sist i inlägget)
Sedan var vi och kollade julklappar till våra familjer och så, flummade runt och bara chillade. Men en dag i stan med bästavän är ju aldrig fel! ;)

Nu ska jag ta och kolla på nån film. Blir antagligen "G" (med Niclas Wahlgren och Magnus Uggla ni vet?). En av de bästa filmerna jag sett faktiskt, lite underlig i början men man vänjer sig efter några minuter :)

HÖRSHEJ!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?