Would you believe? *

Orkar inte blogga just nu, men jag måste få visa att jag lever iaf. Tänkte ändå sammanfatta lite kort om kvällen igår och dagen idag :)

Igår runt 19-tiden var det disco på skolan, för klass 6 till klass 9. En sorts avslutning för 9:orna då, men ja, disco resten av kvällen (9:orna hade middag runt 17-tiden). Fett kul, jag har då inga större minnen av att ha suttit stilla! Dansade bugg en hel del under kvällen med mina vänner, sedan blev det lite discomusik som man bara måste hoppa och skrika till ;)
Sista låten blev en tryckare så jag (bokstavligen) slet ut Elvis på dansgolvet. Haha, stackarn är ganska lång så han var tvungen att böja sig en bra bit för att vi skulle kunna dansa. Jag är ca 1,64 och han är väl kanske 1,79?! Eller jag vet inte. En vild gissning bara. Men det var väl mysigt antar jag :)
Elvis och jag är nära vänner, jag har känt honom sen 7:an. Fett rolig kille.
Skulle ha velat dansa tryckare och bugg med Wille egentligen, men han är i Frankrike med några andra ur franskagruppen. Johanna också. Dom kommer hem på tisdag, jag saknar dom fett mycket! ;c <3

Aja, nog om det. Idag var hela skolan lediga eftersom vi var på skoldisco mellan 19 och 22 igår kväll. Fett skönt, och välbehövligt! Har sån jävla träningsverk i benen efter allt dansande (y)
Har inte gjort nå mycket idag. Sov bort halva dagen, sedan har jag bara sett på film och parkerat på facebook och bdb lite då och då. Förutom en sväng då jag och mamma hämtade pizza, men annars har jag bara varit hemma.
Har försökt få tag på nån kompis som vill tälta ikväll också, men ingen svarar på mina sms. Ingen. Fuuu :c

Ska fortsätta se på film nu, vi hörs nånting senare eller imorron. Whoop whoop! ;]


Postat av: Anonym

Tror du att du är snygg eller?

2011-06-09 @ 18:29:30

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?