Ny mobil! :D


Sämst bildkvalitét, men google är ju som det är... (n)

Iaf, ni minns ju att min mobil blev oavsiktligt tvättad i tvättmaskinen för några månader sen, och då blev den helt cp. Displayen "fladdrade" åt sidorna hela tiden, vissa knappar vägrade funka, ljudet ändrades stup i kvarten osv osv... I torsdags blev det ännu värre... Jag vet inte vad som hände för jag gjorde ingenting med den men helt plötsligt så försvann täckningen! Jag hade ingen täckning i hela huset, fett sur jag blev asså. Igår testade jag igen men hade ingen täckning varesig hemma, på skolan eller i stan (!) och jag blev vansinnig. Kunde inte smsa eller någonting. Och jag var ju i stan efter skolan med några igår -.-
Underbart, fick ju använda Jossans tele hela dagen om jag ville ringa/smsa någon (yyyy)

Men iaf, kom hem från stan runt halv åtta, drog till Fränsta en stund sen hem. Väl hemma sätter jag mig i soffan med mamma och pappa och ser på tv. Pappa reser sig upp, kollar på mamma och säger "Men ehh...?" och mamma bara nickar. Sen tittar hon på mig och flinar. Pappa går iväg.
Efter en stund kommer pappa tillbaka och har 3 paket med sig, varav ett han la i garaget (konfapresent imorron) och två ger han till mig direkt. Jag öppnar paketen och vet ni vad? Jag hade fått en ny mobil av dom!! :D :D
Samsung Galaxy Ace, som jag tjatat om i månader!! Fett nöjd, jag älskar den! :D
Och jag fick den ju för att jag behövde en ny ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?