Munkbysjöns mopedist c:

Har varit ute och kört mammas EU-moppe ungefär halva dagen, fett nice. Den är så jävla snygg och bra. Så när jag tar moppekort ska jag "få" den av mamma, eller ja, vi ska väl ha den tillsammans då. Men jag ska ha den mest, haha! ;)
Iaf, inatt blire tälta med Maja och Josse, fyfan vad kul det ska bli! Vi ska väl se på massa film och äta en massa gotta. Men det finns även ett problem, eftersom jag vill ha med mig kameran (och Maja också, haha), men den är stendöd och laddaren är spårlöst försvunnen. Den har varit försvunnen sen jag möblerade om rummet. Fuuu :c
Bild på tjejerna från i somras, dock ser ingen av dom ut såhär längre. Men bilden är ändå sjukt fin! c:


Postat av: Cajsa

hejsan söt! :D allt bra?

2011-05-07 @ 16:39:08
URL: http://cjssong.spotlife.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?